Huidkliniek Cosmed

Verhogen van de behandelingen voor een ooglidcorrectie

Patiëntmarketing 

Voor Huidkliniek COSMED zijn wij in de periode van 1 oktober 2020 t/m 31 december 2020 een campagne gestart met als doel de ooglidcorrectie behandelingen verhogen. Met beoogd campagne resultaat van 24 adviesgesprekken voor ooglidcorrectie behandelingen.

 

 
Met de ID sessie hebben we de behoefte van de doelgroep achterhaald. Vervolgens is er een dashboard ontwikkeld om o.a. inzicht te krijgen in de huidige data, het rendement van (huidige) online kanalen. Op basis van deze data hebben we de campagnes wekelijks getest, geanalyseerd en geoptimaliseerd op platformen Google Ads, LinkedIN Ads, Facebook Ads en Bing Ads.
 
De campagne heeft uiteindelijk +70% verhoging in behandelingen voor een ooglidcorrectie opgeleverd.

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!