IrisZorg

IrisZorg positioneren als nummer één GGZ aanbieder.

Arbeidsmarktcampagne

IrisZorg kwam naar ons toe met de probleemstelling dat zij veel krapte op de arbeidsmarkt ervaarde. Daarnaast bepaalde de bedrijfskritische doelgroep regiebehandelaren het succes en de kwaliteit van zorg binnen IrisZorg. De verwachting was dat zij op korte termijn niet voldoende vacatures in konden vullen.
 
Ons doel? Stichting IrisZorg top of mind positioneren als de nummer één GGZ aanbieder waar regiebehandelaren in loondienst willen werken.
 
Wij hebben daarom voor IrisZorg een campagne ontwikkelt waarbij we de employer brand online sterk communiceren naar de doelgroep met brand stories. We hebben de employer branding gericht op het toegankelijk maken met koffie-ontmoetingen (landingspagina). Daarnaast hebben we de campagne onderdeel laten uitmaken van een integrale recruitment aanpak met lange termijn focus: branded content, symposium, kennisplatforms, congressen, beurzen en vakbladen.
 

Uiteindelijk heeft de campagne gezorgd voor +114% groei in instroom.

Wil je ook meer van betekenis zijn?

Laten we samen impact maken!